Sanna&Vilma Syrra 9 år

hey(:

Jag hann liksom it skriva ett inlägg igår som jag trodde då :(
Först var det ju skolan , det var ju ganska nicigt(:
Efter skolan skulle man va med Sanna, men det blev med Sanna och Vilma P, men vad e det för fel med det, nej ingenting alls (:, vi hade skit kul(:

Sen var vi typ nån stans och hälsade på mamma <3
Sen åkte jag syrran och pappa in till lidl och köpte läsk och chips och ja typ allt gott, sen så kollade vi på goodiga talang(:
Sen gick jag upp och kollade på tv till halv tolv, sen somnade jag ;)
Ja det var min fredag (:




Idag väckte min pappa mej vid kvart i åtta för att syrran fyller 9 år idag.
Hon fick typ allt jag villeha, nej men det var en film typ som hon fick som jag ville ha när jag fyller år, men nu har jui hon den så jag kan  ju låna, sen kollade man typ på tv. Sen äta, sen nu sitter man här. Sen kanske vi åker till kulbrunnen men vi vet nt en :)
sen ikväll kanske jag ska kolla på Twilight, har ej sett den ennu ju :(
det e typ min lördag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0